poniedziałek, 9 października 2017

Dzień Nauczyciela / Teacher's Day

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę z kolejną inspiracją - tym razem jest to czekoladownik z okazji zbliżającego się Dnia Nauczyciela. Gotową bazę okleiłam papierami w granatowym i beżowym kolorze oraz wycięłam trzy wielkie kredki, będące tłem dla napisu. Dodatkowo umieściłam kartkę z kalendarza, gdzie zaznaczyłam ten wyjątkowy, nie tylko dla nauczycieli dzień :)

Hello!
Today I come with another inspiration - this time it is a chocolate box on the occasion of the upcoming Teachers Day. I have covered chocolate box base with papers in dark blue and beige color and prepared three big crayons - which are the background for the inscription. Additionally I have placed a card from the calendar where I marked this unique, not only for teachers day :)





W pracy użyłam / I've used:

https://www.filigranki.pl/szkola/1978-tekturka-dla-pani-wychowawczyni.html


Miłego dnia!
Have a nice day!



2 komentarze: