piątek, 24 czerwca 2016

I znowu ślubnie / Wedding again :)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was kolejną inspirację przygotowaną dla Filigranek.
Dla pewnej przemiłej Młodej Pary zrobiłam nowoczesną kartkę ślubną,
w żywej kolorystyce i z odrobiną poczucia humoru :)
Filigrankowe tekturki pokryłam pastą strukturalną, pomalowałam na różowo i turkusowo
i na koniec lekko pochlapałam.

Hello Dears!
Today I have for you another inspirational project for Filigranki.
For a lovable young couple I've made this modern wedding card 
in vivid colours and with a little bit of humor :)
Chipbords from Filigranki were covered with structure paste, then painted pink and turquoise paints and lightly splashed.



Wnętrze kartki / The card inside


Pudełko  / The box:





Do kompletu powstała także serduszkowa zawieszka na butelkę wina.
To the set I've also made a heart-shaped tag to decorate a bottle of wine.



W pracy użyłam:
I've used:



Życzę Wam miłego dnia! / Have a wonderful day! 
Kasia -  Ammaris Art



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz