poniedziałek, 23 maja 2016

Koronki, warstwy i ślub... / Laces, layers and a wedding

Witajcie/Hello,

Dziś mam dla Was kolejną ślubną karteczkę. 
Miało być co innego, ale ostatnio szefowa rzuciła trochę nowych tekturek i nie mogłam się oprzeć. Szczególnie podłużnym panelom pasującym na kartkę DL. 
Zabrałam się więc do roboty i powstała kolejna ślubna kartka z dużą ilością koronek i warstw.

Zapraszam na zdjęcia i film. 

Today I have another wedding card.
I wanted to do something else, but a few new chipboards appeared in our store and I couldn't resist.
Especially oblong panels matching the DL cards.
So I got to work and created another wedding card with lots of laces and layers.

You're welcome to watch photos and video tutorial.








W mojej pracy użyłam....
I used..


Tekturka XMAS 12   Tekturka PARA 11   Tekturka RAMKA 28

Kosteczki dystansowe 3D 2mm 400 szt   Mgiełka perłowa złota - Gold   Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml



Pozdrawiam
Regards

Natalia (Bluebell Chandlery)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz