poniedziałek, 2 maja 2016

Exploding box na ślub / Exploding box for a wedding

Cześć.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać exploding box na ślub.

Pudełko, w którym udało mi się wykorzystać kilka tekturek Filigranek,

które pokryłam białym embossingiem na gorąco.

Hello

Today I'd like to show you an exploding box for a wedding.

A box which contains several chipboards from Filigranki.

They're covered with white embossing powder.


adziamar, Agata Seńko

Na wieczku umieściłam ramkę okrągłą.

Tekturka RAMKA 2









Na środku umieściłam tekturkę z Młodą Parą, a za parą wstawiłam pergolę z pnącymi różami.

Inside you can find a chipboard with newlyweds and a rose bush.

Tekturka PARA 10  Tekturka FLORA 16

Obie tekturki również pokryłam białym pudrem do embossingu na gorąco.

Both are covered with white embossing powder.












Produkty Filigranek użyte w pudełku:

Products from our store:

Tekturka PARA 10  Tekturka FLORA 16  Tekturka RAMKA 2

Dziękuję serdecznie za uwagę i pozostawione po sobie słowo.

Thank you for your attention and comments.

Pozdrawiam. / Greetings.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz