niedziela, 21 lutego 2016

Kartka okolicznościowa z niespodzianką w środku / A Surprise Card

Witajcie. 
Przedstawiam Wam mój pomysł na kartkę kartka okolicznościowa z niespodzianką w środku. 
Do wykonania tej pracy wykorzystałam bazę na czekoladownik v.2 białą.

Hello.
I want to introduce to you today my idea for a surprise card. I used a white base for a chocolate


Bazę mojej kartki okolicznościowej wykleiłam w środku przepięknymi papierami
z Galerii Papieru z kolekcji "Jak we śnie", w którą możecie się zaopatrzyć w Filigrankach.
Tą samą kolekcją ozdobiłam wierzch bazy, dodałam wycięte kwiaty z arkusza "Jak we śnie 02"
Aby upiększyć wierzch dodałam tekturki filigrankowe tekturki.

Inside the base I put some beautiful papers from Galeria Papieru, collection "Jak we śnie"
(As If In a Dream) which you can buy at our store. The same collection I used to put on the bottom
of the base. I also added some flowers from the paper "Jak we śnie 02".
To make it look even nicer I put some chipboards from Filigranki.

Oto szczegóły mojej pracy: / Here are some close ups:








A jaka niespodzianka jest w środku?
Nie, nie, żadna czekolada tylko
- wkładka - harmonijkowy mini album, na małe zdjęcia, 
które sprawią osobie obdarowanej najwięcej przyjemności.

And the surprise inside is...
No, not a chocolate but a mini album for little photos,
which will bring a lot of joy for the recipient .





Produkty ze sklepu Filigranki jakie użyłam:

 


Dziękuję bardzo za uwagę i każdy, cenny komentarz tutaj pozostawiony. 
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz