środa, 27 stycznia 2016

Inne wcielenie pudełka na tealighty / The second face of a tealight box


Witajcie, dziś dzień mojej inspiracji.

Przygotowałam dla Was nietypowa kartkę Walentynkową. Zrobiłam ją z pudełka szufladki na tealighty, które możecie kupić w Filigranowym sklepiku. Złożyłam tylko szufladkę, przykleiłam ją do okładki i gotowe. Prawda że proste ? Powstała więc kartka z piękną ramką w środku i z zapięciem na rzep. 
Kartkę ozdobiłam pięknymi papierami  Filigranek – Odważny Debiut brąz i UHK Gallery – Avonlea. Serce z tekturowym ornamentem zdobi okładkę, jak również wewnętrzną ramkę. Nie mogło zabraknąć kwiatów, napisu „kocham Cię” oraz miłosnego wierszyka.

Mam nadzieję, że podoba się Wam mój pomysł na kartkę z pudełka.


Hello, today I present you my inspiration. 

I've prepared an unusual Valentine card. I used a tealight drawer box that you can buy at the Filigranki shop. I assembled the drawer and matched it with the cover. Easy, isn't it? In this way I've created a card with a beautiful ornament inside that can be fastened with a velcro. 

The card is decorated with amazing papers: "Courageous Debut" in brown from Filigranki and "Avonlea" from UHK Gallery. A heart with chipboard ornaments decorates the cover and the frame inside. The card wouldn't be complete without flowers, the "I love you" line and the love poem. 

I really hope you enjoy my idea.







w mojej pracy użyłam...
I used...

Pudełko szufladka na biżuterię, tealighty  Avonlea

Odważny Debiut brąz 01   Tekturka FLORA 16


Tekturka TEKST 1b




Pozdrawiam,
Regards 

Natalia (Bluebell Chandlery)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz