piątek, 14 października 2016

Już swiątecznie

Cześć :)
Chyba czas już zacząć przygotowania do świątecznego sezonu. Zazwyczaj zaczynałam je w listopadzie, ale w tym roku nie mogłam się doczekać, aż porobię coś z filigrankowymi świątecznymi tekturkami :)
Wykorzystałam blejtram 15x15 cm. Przydał się też kawałek kory brzozy. Co prawda, brzozy mam tuż za oknem, ale akurat ta jest z pięknych mazurskich lasów ;)
Gwiazdki pomalowałam białym gesso i na mokro posypałam brokatem. Napis pokryłam czerwoną farbką metaliczną (czerwony to taki świąteczny kolor :) ) i też na mokro posypałam brokatem.
Jeleń ze zdjęcia pewnie nie jest z mazurskich lasów, ale co tam ;))
Na koniec dookoła pociapałam pastą śniegową Pentartu.
Et voila!


A Wy? Działacie już świątecznie, czy jeszcze w ogóle o tym nie myślicie? :)

  Użyłam:
Tekturka BOMBKA okrągła

Tekturka ZIMA 4
Tekturka BOMBKA okrągła
Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml
 Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml 


Pozdrawiam serdecznie! 
BeeQueenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz