poniedziałek, 4 lipca 2016

You're so cool!

Ciąg dalszy podziękowań, tym razem w formie exploding boxa. Użyłam papierów z najnowszej kolekcji "LOFT Marina" od UHK Gallery oraz Piątek 13-ego. Tekturkowe ramki oczywiście od Filigranek. Natomiast słodki podarunek umieściłam w jednym z naszych świetnych drewnianych pudełeczkach. Delikatnie wyjęłam z niego wieczko i dodatkowo obkleiłam papierem od UHK.
Jak Wam się podoba?

Another idea how to express our gratitude, this time in a form of an exploding box. I used our black exploding box base with papers from the latest collection "LOFT Marina" (UHK Gallery) together with some older stuff from Piątek 13-ego. I also used chipboard frames of course from Filigranki. Finally, I placed sweet treat inside one of our great wooden boxes. I gently pulled out the top and put some more UHK papers around it. 
How do you like it?







Użyłam: / I used:

Zakładka do książki ze sklejki
Tekturka RAMKA 2
Pozdrawiam / Greetings


Karolina (się błyszczy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz